Hoe gaat het met de Heren 2?

Een vraag die iedereen in zijn greep hield, wat hebben ze deze voorbereiding gedaan? Hoe is het gegaan? Hoe? Wat? Huh?

De heren 2 is zoals vorig jaar bezig geweest met de voorbereiding naar het nieuwe seizoen, alle gespierde lichamen moesten op peil gehouden worden door strikte Spartaanse voorbereidingsoefeningen. Omdat vorig jaar veel mensen hebben genoten van onze gevarieerde voorbereidingsschema werden we verblijd met nieuwe gezichten vanuit de Heren B’s en Heren Senioren 1 die opkeken naar hen idolen [DE Heren 2].

In de voorbereiding hebben we bootcamps, trainingen, oefenwedstrijden, boslopen, zwemmen, waterpolo en geaquafitnessed. Het klinkt als een zwaar schema, dit was het ook, maar hier draaide de mannen en de mannen in de maak dan ook de rug niet voor om!

De voorbereiding was niet alleen om lichamelijk en als team snel op niveau te komen maar er was ook ruimte voor vermaak en gelegenheden om bier te kunnen drinken. Zo hadden we vorig seizoen afgesloten met een feest bij huize van der Sterren waarna we naar de Limburgse god in de rapmuziek hadden mogen luisteren, jawel rapper Sjors! Ook hebben we gebowld, geterrasd en een onvergetelijke teamavond gehad waar we een kroegentocht hebben gehouden door M’bree.

We mogen een aantal nieuwe spelers bij ons in het team verwelkomen zoals onze uithelpers in nood: Rob Kempen, Dave Van Wolferen en Kenneth Grubben. Deze jongens hebben afgelopen voorbereiding er het beste van proberen te maken. We willen dan ook hen droom eerder tot vervulling laten komen door hen een aantal wedstrijden mee te laten doen in ons talententeam. Ook zal Maikel Smits ‘de torenhoge oud speler van de heren 2 ‘weer terug in de schijnwerpers treden. Hij weet altijd de nodige ballen de goal in te swingen. Niet alleen op het veld worden we versterkt maar ook naast de kant door Paul Opstals die zal fungeren als assistent coach. Met zijn uiterste scherp analytisch vermogen zal hij de heren senioren 2 (naar alle waarschijnlijkheid) naar een hoger niveau kunnen brengen.

Als je ons team vorig jaar al goed vond dan staat jou dit jaar zeker een waar spektakel te wachten. Kom dat zien, ons ‘nieuw’ heren 2 team!

De eerste wedstrijd is alweer gespeeld in Wanroij waarin we goed spel hebben laten zien. De wedstrijd begon meteen goed waardoor we een forse voorstand konden opbouwen. Deze voorsprong hebben we behouden tot het eind wat resulteerde in een eindstand van 20-29 in het voordeel van BSAC.

We wensen iedereen een sportieve competitie toe namens het talenteam Heren 2, mocht je ons niet zien met de wedstrijden dan zien we mekaar wel op de feestavonden!