BSAC weert zich kranig

De tweede speelronde, op het programma een uitwedstrijd tegen Hercules’81 (Reuver). In de auto werd er gesproken over hun ruime overwinning op promovendus Rapiditas en wat dit voor onze kansen betekende. Een ding was zeker, Reuver was geen tegenstander die we makkelijk zouden verslaan.

In het eerste kwartier ging het verbazingwekkend goed. BSAC speelde tot 15 minuten in de wedstrijd met Reuver over en de score liep gelijk. Net voor rust kwamen de heren uit Reuver tot een gat van 3 punten. De uitploeg kon tevreden zijn met hun spel en proberen om de tweede helft meer te gaan scoren dan de tegenstander. Ruststand: 15-12

Direct na de pauze liep Hercules uit tot maar liefst 8 doelpunten verschil. Geert-Jan en Funs waren het hier niet mee eens en begonnen, met succes, op goal te schieten. Het verschil was nog maar 4 punten. Maasbree bleef vechten tot het einde, maar wist het tij niet meer te keren. Ook de tweede helft werd het 15-12, waardoor de teller op het laatst 30-24 aangaf.

Volgend weekend hebben onze heren een weekend vrij. De zondag daarna mogen ze aantreden tegen MenG Optimo HS1. De wedstrijd in thuishaven D’n Adelaer zal starten om 15:45. Tot dan!