BSAC Heren 2: De beste stuurlui staan aan wal

Op het succes van de afgelopen jaren van de dames 1 is door de technische staf van heren 2 een diepgaande analyse gemaakt. Wat blijkt…formule van succes is meer ervaring op de bank hebben dan in het veld. Zo hebben al vrij vroeg in dit seizoen Tim en Laurens zich aangemeld deze formule ook bij heren 2 tot succes te brengen. Het werkt! Halverwege het seizoen doen ze nog steeds mee om de eerste plaats. Toch blijkt er één iemand eigenwijs te zijn en te denken dat hij in het veld ook een verschil kan maken. Paul Opstals. De stuurman van het team met de meeste ervaring aan wal had geen behoefte meer aan het gezelschap van Tim en Laurens. Na een slordige start van de wedstrijd was daar, na meer dan twee jaar aan de zijlijn te hebben gestaan, gehangen en gedronken, zijn invalbeurt. De wedstrijd verliep van een achterstand naar gelijk opgaand en uiteindelijk naar een overwinning van 24-14. Mede ook door uitstekend keeperswerk van Nick die weer de Sterren, van der…hemel speelde. Conclusie: de beste stuurlui staan nog steeds aan wal maar heerlijk om te zien dat je met eigenwijs zijn en gedrevenheid op het veld toch nog steeds een groot verschil kan maken voor het team!