Gemakkelijke overwinning BSAC DS2

Vandaag stond de wedstrijd tegen Zwart-Wit DS2, de nummer 5, op het programma. Daar hadden we het in de vorige wedstrijd heel erg moeilijk tegen. In het laatste gedeelte van de wedstrijd wisten we de winst naar ons toe te trekken. Vandaag echter gingen we voortvarend van start. In no time stonden we voor met 7-1. Daarna gingen we het ons zelf onnodig moeilijk maken. We scoorden lange tijd niet meer. Zwart-Wit kwam dichterbij, maar niet dicht genoeg om het ons moeilijk te maken. De ruststand was dan ook 10-5 in ons voordeel. Na rust pakten we de draad weer op. Niet in goed en mooi handbal, maar wel door regelmatig het doel van Zwart-Wit te vinden. We liepen uit tot 19-8. Daarna ging het weer mis, waardoor de dames uit Oirsbeek weer terug konden komen tot 19-13. Uiteindelijk werd de eindstand 24-15. Christianne (9x) en Inge (7x) waren onze topscorers. Ook Elle en later Linda hebben weer uitstekend gekeept. Bijna alle 7 meters van Zwart-Wit werden tegen gehouden. Het seizoen loopt nu bijna ten einde. Nog 2 competitiewedstrijden. Volgende week zondag spelen we om 13.00 uur tegen LimMid DS3. Bij winst of een gelijkspel zijn we kampioen. Dus een grote schare aan supporters zijn van harte welkom in de Jo Gerrishallen (zaal 2), Achilleslaan 2A te Roermond. Tot slot ook nog even een woordje van dank aan onze sponsoren. De bedrijven die het mogelijk hebben gemaakt, dat wij in een schitterende nieuwe outfit hebben gespeeld dit seizoen.