Heren 2 sluit competitie goed af

De laatste wedstrijd stond alweer op het programma van de Heren 2. Het goed afsluiten van de competitie met een duidelijke tweede plaats was voor ons een pré. We waren voltallig en gedreven om het uiterste uit onszelf te halen met ons kenmerkend snel en dynamisch spel. Vorige uitwedstrijd werd er gewonnen met 23-20, het beloofde dan ook een spannende wedstrijd te worden!

De eerste 10 minuten van de wedstrijd liepen we een achterstand op van 2-6 en moesten we de scherpte herpakken. De achterstand werd in no time ingehaald en zelfs uitgebouwd tot een 16-12 in het voordeel van BSAC na het spelen van de eerste helft. De tweede helft ‘tevens vaak de betere’ begon wederom ijzersterk waardoor de gasten geen enkele kans kregen om terug te komen in de wedstrijd. De wedstrijd eindigde in 27-22 in het voordeel van BSAC (uiteraard).

Trots kijken we als team terug op wat we hebben gepresteerd. Niet alleen als team maar ook individueel zijn we gedurende de competitie positief ontwikkeld wat ook terug is te zien in de resultaten en het behalen van de opgestelde doelen!

De heren zijn alweer bezig met het plannen van de voorbereiding waarin de nieuwe lichting word betrokken bij de HS2 zodat we voortijdig weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Hierover zullen jullie voor het begin van de volgende competitie meer over zien/horen. Dit is uiteraard iets waar iedereen met smacht op zal wachten. Graag willen we via deze weg ook de uithelpers en fans bedanken die ons hebben ondersteund afgelopen seizoen!

Leuk weetje:

– Rico heeft de 600ste goal gemaakt van de Heren 2!