DS2 zet winnende lijn door!

Na een goede voorbereiding met verschillende winstpartijen begon Dames 2 zondag met goede moed en zeer gedreven aan de competitiewedstrijd tegen MIC DS2. Dit was dan ook terug te zien in een sterke eerste helft, waar de dames met een stand van 14-7 de rust in gingen. Ook de nieuwe trainer Ronald was zeer tevreden over de eerste helft en wist precies wat hij in de tweede helft nog wilde zien. Helaas hebben de dames hier nog wat foutjes gemaakt maar ondanks dat kwam de winst hierdoor niet meer in gevaar. De dames kunnen terug kijken op een geslaagde eerste competitiewedstrijd in de 1e klasse, met een 26-18 zege. Voor nu weer hard aan het werk op de training en aankomende zondag spelen de dames om 12:10 uit tegen Born DS1. Ook dan gaan ze er weer voor de volle 100% voor om de volgende 2 punten mee terug te nemen naar Maasbree.