HS1: Probleemloze overwinning BSAC

Op de 11de van de 11de vertrok BSAC ook naar het zuiden. Naar Gulpen welteverstaan, dit was immers de tegenstander van die dag. Een heel ander team dan afgelopen seizoen, zoveel was duidelijk. Uit hun uitslagen was weinig af te leiden, ze speelde alleen nog tegen de top 3. Een volledig frisse start voor deze wedstrijd dus.

De volledige selectie was gevuld en met een flink aantal wissels kon begonnen worden aan deze strijd. Waar we tegen VIOS op een laag pitje speelden, mochten we vandaag rennen, rennen en nog eens rennen. Veel wissels met een prima conditie konden immers ieder moment het veld op komen. De eerste helft was, zoals ook afgelopen wedstrijd, van het gewenste niveau. Al snel kwamen we op een voorsprong, die tot de rust niet meer werd weggegeven. Met een verschil van 6 (8-14) werd de rust ingegaan.

Na de rust werd er onbewust teruggeschakeld door de Maasbreese mannen. Dit zorgde ervoor dat het in de tweede helft erg gelijk op ging. Inlopen konden de mannen van MenG Optimo echter niet meer met een eindstand van 16-23 tot gevolg.

Komende zondag speelt HS1 thuis tegen LimMid, een directe tegenstander in de middenmoot. Ieder punt is er een, de mannen van BSAC gaan dus weer vol voor de overwinning. Om 15:50 is de afworp in Sporthal D’n Adelaer te Maasbree, tot dan!