HS2: What happened?

What happened?

Bij terugkomst in sporthal D’n adelaer hadden we de jas nog niet uitgetrokken en daar kwamen al de eerste vragen. What happened? Een vraag die we meerdere keren hebben gehoord van onze talloze fans na het spelen van de uitwedstrijd tegen Tremeg HS2/1.

We vertrokken om 9:45 vanuit de sporthal D’n Adelaer, althans dat was de bedoeling. We misten nog een speler.. Na deze wakker te hebben gebeld en te hebben opgehaald konden we fris vertrekken naar Gemert. Toch nog ruim op tijd aangekomen begonnen we veelbelovend aan de warming up om meteen goed te kunnen beginnen aan de wedstrijd.

De wedstrijd begon met goed tempo spel en weergaloze afronding  ‘waar sinterklaas nog door van zijn paard zou vallen’ aan de kant van BSAC, wat resulteerde in een voorsprong van 8-1. Hierna werd er gewisseld aan de kant van Tremeg er kwam meer ervaring in het spel, waardoor ze terug konden komen tot 8-7. Deze terugslag werd niet goed opgenomen door BSAC en zij waren nogal verbijsterd door wat er allemaal gebeurde. Door balverlies en minder goede afronding aan de kant van BSAC, kreeg de thuisploeg meer grip op de wedstrijd en ze bouwden uit tot een verschil van 7 doelpunten. Deze achterstand kon niet meer rechtgetrokken worden door de mannen van BSAC. Af en toe werd er nog eens aangezet om toch een show voor het meegereisde publiek neer te zetten. Helaas was dit niet genoeg, de wedstrijd werd afgefloten bij een eindstand van 29-25 in het voordeel van Tremeg.

Geen vrees, door het verlies word de eerste plaats gedeeld met 3 teams waarin wij het beste doelsaldo hebben. (BSAC HS2-M.H.V.’81 HS1-Tremeg HS2)

We hebben goede momenten laten zien en er is ook duidelijk geworden waar we nog aan moeten werken, wij zien deze wedstrijd daarom als een leermoment. De volgende keer zullen we dan ook geen genade of verbijstering tonen!

Ofneejt Mees?

Er is in dit verslag nog geen duidelijk antwoord gegeven op onze titel ‘What happened?’ daarom hebben we hieronder een aantal mogelijke redenen opgesomd. (kies zelf maar)

• K3 had de donderdag ervoor opgetreden in de sporthal en was vergeten hun rotzooi mee te nemen naar het volgende spetterende optreden.
  • Laurens die weer terugkwam voor zijn eerste wedstrijd?
  • De coach die zijn eerste minuten (4) heeft gepakt?
  • Kenneth die we uit bed hadden moeten halen voor de wedstrijd?
  • Had iedereen nog teveel spanning voor Sinterklaas in zich wat uiteindelijk toch teveel werd?
  • Was 11:10 misschien iets te vroeg voor onze spelers die veelal s’ nachts tot bloei komen? (op zondag vaak pas s’middags aanspreekbaar)
  • Nieuwe regel: 6 passen i.p.v. 3??

Via deze weg willen we ook onze sponsor De Pool bedanken voor het ‘late’ ontbijt voor sommige spelers!

De eerstvolgende wedstrijd zal op 24 november om 20:15uur gespeeld worden tegen Olympia’89/DOS’80 HS4. Een team dat thuisspelend zeker niet onderschat moet worden! Komen jullie ook?

Arrivederci