DS2: BSAC houdt punten in Maasbree

Zondag laat in de middag stond de wedstrijd tegen de huidige nummer 3: dames 1 van Rapiditas op het programma. Na een aantal goed gespeelde wedstrijden die helaas zonder 2 punten eindigde waren de dames gebrand om deze nu in Bree te houden. De dames begonnen met een 4-1 voorsprong waarmee de wedstrijd met sterk spel werd ingeleid!! Dit werd met mooie combinaties, goede druk en benutte kansen doorgetrokken naar een 12-7 met rust!
Na rust hadden de dames van Bree een bekende dip, waardoor het Rapiditas lukte om tot een stand van 15-16 terug te komen. Gelukkig pakte de dames hun goede spel weer op en slaagde ze erin om de stand weer om te buigen naar een voorsprong voor Breetse zijde. De eindstand 20-18. We kijken terug op een leuke, spannende en vooral strijdlustige wedstrijd.