HS2: Proficiat pap!

Nadat we vorige week de transfer van onze nieuwste aanwinst Bob hebben afgerond heeft hij meteen samen met zijn vrouw Esther een toekomstig pupil van de week op de wereld gezet.
Bob en Esther, gefeliciteerd met jullie zoon Ties!

Nu het serieuze deel waarop jullie allen met smacht zitten te wachten: De wedstrijd tegen Manual HS2. We kwamen sterk uit de startblokken en namen al gauw de voorsprong op onze tegenstander. Deze voorsprong verdampte vervolgens alweer snel en het ging hierna dan ook continu gelijk op. Met enige regelmaat stonden wij, maar ook de heren uit Venray met een speler minder op het veld. Dit hadden we te danken aan onze eigen lompigheid wat een resultaat is van goede inzet en soms een beperkt atletisch vermogen.

Aan het einde van de tweede helft ging het nog steeds gelijk op en blijkbaar was Pascal dit beu. Eigenhandig roste hij menig bal achter in het net waardoor wij toch nog de voorsprong namen. De wedstrijd is geëindigd 26-28 in ons voordeel.

Door deze overwinning staan we op het moment
bovenaan. Onze rechtstreekse concurrenten van MHV kunnen qua punten komend weekend nog op gelijke hoogte komen waardoor we het winterkampioenschap moeten delen. Dus aangezien het bijna kerst is en we allemaal vrede op aarde willen: MHV, wees even lief en laat een punt of twee liggen. Dan kunnen wij met een nog geruster hart een paar weken op ons gat liggen tijdens de kerstvakantie. Prettige feestdagen allemaal!

PS. Luister deze kerstkneiter eens, je dag wordt er beter van: