HS1: Ho-ho-holymoly wat ’n wedstrijd

Zondag kwam koploper Gemini op bezoek in sporthal d’n Adelaer. Alles werd uit de kast gehaald om Gemini uit de concentratie te halen. Geen douches, geen verlichting en een gemotiveerd BSAC team. Gemotiveerd vooral door het recente spel dat de ploeg heeft laten zien. BSAC staat inmiddels bekend als een ploeg die weinig tegen krijgt, Gemini scoort er als koploper flink op los. Een flinke clash lag dus in het verschiet.

Ons plan voor de wedstrijd was duidelijk: don’t let them get comfortable. Ondanks dat Gemini sterk van start ging, werd het gat tussen de twee ploegen nooit erg groot. Nick kreeg het letterlijk en figuurlijk zwaar te verduren en moest de strijd staken nadat hij zijn lichaam volledig in de strijd gooide. Een hoop incidenten ontsierden de wedstrijd een beetje. Een aantal twee minuten en 7 meters waren het gevolg. Dit zorgde voor een verhitte sfeer vlak voor de rust.

Na een terechte reprimande van de scheids aan beide teams ging de tweede helft van start met 6 doelpunten verschil. BSAC kwam helaas niet meer in de buurt van Gemini. Er werd nog steeds veel energie in de wedstrijd gestoken, maar een rommelige helft leidde niet meer tot de overwinning voor de mannen van Bree. Niet getreurd: er was genoeg om mee te nemen naar de tweede seizoenshelft. Nu gaan de mannen eerst genieten van een korte kerst break, met daarin natuurlijk het traditionele Kerst mixtoernooi! We bedanken de supporters en wensen jullie alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Tot in 2019!