HS1: Tweede onnodige verliespartij BSAC

Na de vorige wedstrijd, waarin de uitgedunde selectie wist te winnen van Vios HS2, was het dit weekend tijd om weer echt te gaan handballen. Deze week met meer spelers dan de vorige keer, maar nog steeds wat afwezigen door blessures, vakanties en werk. Er werd voor de wedstrijd al gedacht aan een goed resultaat, misschien wel iets te makkelijk.

Vanaf het eerste fluitsignaal was duidelijk dat het makkelijk denken moest verdwijnen. Met wat creatievelingen, een schutter en een razendsnelle hoek wist Hercules goed voor de dag te komen. Zoals we het hele seizoen al zien wordt er weinig gescoord in wedstrijden van BSAC, ook deze keer werd het net in de eerste helft slechts 15 keer gevonden. Ruststand 6-9 in het voordeel van de bezoekers uit Reuver.

In de tweede helft eigenlijk meer van hetzelfde, beide teams bleven ongeveer hetzelfde doen en BSAC kwam niet dichterbij. Reuver liep zelfs nog een doelpunt verder uit. De tweede onnodige verliespartij voor BSAC, eindstand: 15-19.

Over twee weken weer een nieuwe wedstrijd, 4 trainingen om verbeterpunten door te voeren, want die waren er genoeg. 27 oktober spelen de heren uit Maasbree in Sittard. Om 20:45 zal de afworp zijn in de sporthal van City Resort, dus ruimte voor publiek is er genoeg, kom je ook kijken?