HS1: BSAC laat punten in Sittard

Na een weekend rust in de herfstvakantie mochten de mannen van BSAC afreizen naar Sittard om tegen Sittardia 3 te spelen. Een speciale wedstrijd voor sommige spelers, Tim mocht na een blessure dan eindelijk zijn officiële debuut voor HS1 maken, terwijl ook Bob zijn rentree maakte na een blessure.

In de eerste helft gebeurde er vanalles, maar een ding zag Leon vanaf de zijkant niet gebeuren. Er werd nauwelijks gescoord door Maasbree, terwijl Sittard makkelijk door de normaal goede verdediging van BSAC prikte. Waar in de eerste 3 wedstrijden van het seizoen de 20 nooit werd aangetikt door de tegenpartij, stonden er deze keer in de rust al 15 treffers voor de tegenstander op het scorebord. Op hetzelfde scorebord stonden slechts 6 treffers voor Westwien. Sittard had blijkbaar geen zin om dit te veranderen in BSAC, dus voor deze keer deden we maar alsof we het niet gezien hadden.

In de tweede helft kwam er een kleine verbetering in de doelpuntenproductie van BSAC. Ook Tim maakte zijn eerste officiële doelpunt voor het eerste team van Maasbree! Helaas wist ook dit doelpunt het verschil niet te maken en werd de eindstand 30-16 in het voordeel van Sittardia HS3.

Volgende week gaan de mannen weer op jacht naar hun volgende punten, zijn jullie erbij als HS1 speelt tegen De Sprint HS1, om 13:30 in D’n Adelaer?