HS1: Winst ondanks krappe selectie

Op 27 september was daar, na een zeer intensieve voorbereiding, eindelijk de eerste wedstrijd van het seizoen.

Met een krappe selectie door diezelfde intensieve voorbereiding, begon BSAC sterk aan de wedstrijd. De defensie stond als een huis en Landgraaf kwam slechts tot 7 doelpunten in de eerste helft. Helaas liep ook de doelpuntenproductie niet zoals het hoort en liep de eerste helft uit tot een ruststand van 7-8.

Kenneth keepte na goed uitgeslapen te zijn, een puike wedstrijd waarin hij 2 7-meters stopte, breaks stopte en ook nog breaks aangooide. De tweede helft was voor BSAC meer van hetzelfde, de defensie stond misschien zelfs nog beter. Pas na 16 minuten wist BDC’90 te scoren. Maasbree nam langzaam afstand tot een eindstand van 13-18.

Volgende week is er meteen een week rust, daarna staat meteen de wedstrijd tegen Wittenhorst op het programma. Op zondagmorgen speelt Heren 1 in de Berkel te Horst.

(foto: archief GeSa Photography)