Dames 2: Overtuigende winst BSAC

Met enige spanning gingen de dames van BSAC 2 van start in de uitwedstrijd tegen Vios 2. Hoewel Vios op papier geen moeilijke tegenstander is, waren de Breetsen er niet gerust op. Door het ontbreken van enkele basisspelers, kon de pot wel eens moeilijk worden. Niets was minder waar! Direct vanaf de start zat BSAC goed in de wedstrijd. Een ijzersterke verdediging en een goed blok zorgden ervoor dat Vios nauwelijks aan scoren toekwam. Na een kwartier spelen stond het 3-6. Met de verdediging goed op orde, drukte BSAC vervolgens aanvallend flink door. In de rust stond een comfortabele stand van 3-12 op het bord. In de tweede helft verslapte het spel iets. Maar de voorsprong was zo ruim, dat er van een spannende wedstrijd natuurlijk geen sprake meer was. Eindstand: 14-23. Met als hoogtepunt en bijzondere vermelding de prachtige ‘Nycke Groot no-look pass’ van Tanja die onze cirkel Beau wist te bereiken. Dank ook aan onze invaller Eefje en een welkom terug voor Chantal!