HS1: Kijkt terug op prima wedstrijd

Zondagmiddag om 15:50 werd er afgefloten voor een belangrijke wedstrijd in de 1e klasse. Mocht BSAC winnen dan stegen ze een plekje en nestelde ze zich in de middenmoot. LimMid was een directe tegenstander om de 5de plek en met deze kennis begon BSAC aan de wedstrijd.

Zoals inmiddels al enkele wedstrijden normaal bij HS1, startten de mannen goed. Ze kwamen op voorsprong met een aantal mooie kansen. Vlak voor rust wist LimMid het tij te keren en namen de leiding in de wedstrijd over. Er werd afgefloten voor rust bij een stand van 12-13 voor LimMid, alles was nog mogelijk.

Maar daar was plotseling de tweede helft. BSAC kwam zwak uit de rust, waar LimMid opeens wel heel sterk voor de dag kwam. De gasten liepen uit tot een gat van 6 doelpunten. Met veel inspanning kon Maasbree zich terugvechten tot 2 doelpunten verschil, maar dit kostte te veel energie om het vol te houden tot het einde, waardoor LimMid het gat weer vergrootte tot 6 met een eindstand van 21-27 tot gevolg.

BSAC HS1 heeft volgend weekend vrij, waarna ze 2 december op volle kracht terugkomen om te spelen tegen Rapiditas HS2, toch wel de verrassing van dit seizoen te noemen. Het beginsignaal van deze wedstrijd zal klinken om 15:55.