DS2: Goede wedstrijd zonder punten

Laat op de zondag klonk om 17:10 het fluitsignaal voor de wedstrijd BSAC DS2 – BFC DS2. Het na 6 wedstrijden nog ongeslagen BFC kwam op bezoek bij de Breetse dames. Na een spannende start met goals van beide kanten liepen de dames van BFC de laatste 5 minuten van de eerste helft uit naar een 6-11 voorstand bij rust. De goede drive en het samenspel in de dekking zorgde ervoor dat de dames toch met een goed gevoel de rust in gingen.

Na rust waren er een aantal onnodige fouten waardoor BFC de voorsprong uit kon breiden. Ondanks deze groter wordende voorsprong van de gasten bleven de Breetse dames doorgaan tot de laatste minuut. Er waren mooie combinaties en aanvallen die leidden tot mooie goals, helaas niet genoeg voor de winst. De dames kijken tevreden terug op een leuke wedstrijd, met een eindstand van 15 – 21. Volgende week zaterdag staat de uitwedstrijd tegen Handbal Venlo op het programma.