Wederom puntverlies BSAC

Afgelopen zaterdag werd de thuiswedstrijd van de Heren 1 tegen Sittardia 3 gespeeld. Met een enigszins gehavend team door blessures en slecht geplande weekendjes werd er een moeizame eerste helft gespeeld. Door diverse slecht afgeronde schoten en slordige passes van onze heren kreeg Sittardia al in de eerste helft het gevoel om de wedstrijd te kunnen winnen. De tweede helft werd gestart met een 9-16 achterstand waarmee Maasbree gebrand was om het in de tweede helft beter te doen. En dat ging het zeker. Helaas kon de stand niet meer worden rechtgetrokken waarmee een gelijke score in de tweede helft resulteerde in een eindstand van 23-30. Conclusie; een wedstrijd waarbij naar vermogen is gespeeld en het maximale is uitgehaald met een sterke tweede helft.

Komende zaterdag reist de heren 1 af naar Roermond voor de wedstrijd tegen LimMid 1.