BSAC 2 dendert ook in 2018 door.

Na een welverdiende winterstop speelde Dames 2 deze zondag hun eerste wedstrijd thuis. Alsof het kerstdiner en de oliebollen nog in de weg zaten, moesten de dames even op gang komen tegen ESC uit Stein. In het begin werd er van beide kanten snel gescoord. Met name in de verdediging liet het thuisteam steken vallen en dat was toch wel een zorgenpunt voor coach Peter Fokkens. Tot een stand van 7-7 ging het steeds gelijk op. Daarna vonden de Breetsen gelukkig hun sterke wapen weer, het spelen op de break. Door een paar snelle aanvallen drukten de dames door. Ze namen met drie goals afstand tot 13-10 in de rust.
Na rust kwam ESC weer wat terug. Hoewel ESC op achterstand bleef, hielden de Breetsen het toch tot de laatste 5 minuten spannend. Toen pakte BSAC door en werd de ploeg uit Stein met 5 goals verschil verslagen. Het was een sportieve wedstrijd met als eindstand 22-17. De ploeg is ontwaakt uit haar winterslaap, is helemaal in het nieuw gestoken, nu door!