HS2 komt slappe start te boven

Het sterrenensemble van heren 2 speelde in de seizoensouverture tegen de heren van Olympia/ DOS uit Heesch. Van de bezoekers uit Heesch werd in de voorbereiding verloren dus de heren van BSAC waren gebrand op een goed resultaat. Van de goede voornemens was na het eerste fluitsignaal weinig te merken. Gescoord werd er wel maar tegendoelpunten werd veel te simpel geïncasseerd. Dit resulteerde in een terechte achterstand tijdens een groot gedeelte van de eerste helft. Na een minuut of 20 spelen begon BSAC langzaamaan in het juiste ritme te komen. Doordat de verdediging beter georganiseerd was kon toch de rust worden bereikt met een 15-12 voorsprong.

In de rust werd door coach Daan gehamerd op het blijven spelen op tempo. Deze woorden waren niet aan dovemansoren gericht. BSAC schoot als een komeet uit de startblokken en gaf de heren uit Heesch geen schijn van kans meer om terug te keren in de wedstrijd. Met snelle tegenaanvallen werd de tegenstander compleet overlopen. Het leukste moment van de wedstrijd werd bewaard voor de laatste 10 minuten. Rick, onze krachtpatser bij uitstek, wist een tegenstander per ongeluk uit te schakelen door de bal vol op de neus te parkeren. Gelukkig viel de schade mee. Het massaal toegestroomde publiek heeft kunnen genieten van veel doelpunten en met name een goede tweede helft. De eerste 2 punten zijn binnen.

Op naar volgend weekend. Tegenstander is dan Bouwcenten HV Wanroij