DS2 – BSAC pakt eerste verliespunten

De dames van BSAC waren in hun eerste uitwedstrijd van het seizoen tegen Born niet in goede vorm. In de eerste helft gingen veel ballen verloren door slordige passes. Het eerste kwartier ging het redelijk gelijk op qua score. Ondanks dat het spel onder de maat was, kon BSAC toch doordrukken tot een ruststand van 6-11. Helaas zakte de Maasbreese ploeg na rust lelijk door het ijs. Men kwam aan scoren weinig meer toe, maar de tegenstander kon op hun beurt vrij gemakkelijk door de verdediging heen breken. De 5 punten voorsprong van BSAC verdwenen als sneeuw voor de zon en al snel keek men tegen een achterstand aan. Helaas lukte het de ploeg niet om de knop om te zetten, eindstand: 20-16. Een wedstrijd om snel te vergeten maar vooral ook lering uit te trekken.