HS2: Eenzaam aan kop.

Om als titelkandidaat te blijven schitteren op de eerste plek moesten we de tegenstander uit Venray te slim af zijn. Venray is een tegenstander die we nooit onderschatten en gingen dan ook geconcentreerd de wedstrijd in.

Net zoals de afgelopen wedstrijden begonnen we nogal zoekend aan de wedstrijd, nieuwe spelers aan de zijde van Manual zorgde ervoor dat we afwachtend waren in zowel de aanval als verdediging. De wedstrijd ging op het begin gelijk op door veel eenmansacties. Na 15 minuten te hebben gespeeld gingen we meer als team samen spelen en de snelheid in het spel kwam weer terug waardoor HVBSAC op een voorstand kwam die maar bleef oplopen. Eindstand resulteerde in een 32-18 zege voor HV BSAC.

We willen via deze weg onze trouwe supporters bedanken die er afgelopen zaterdag weer bij waren!

Met de winst op Manual weten we een gat te slaan van 2 punten op de nummer 2.

De eerstvolgende wedstrijd zal op zaterdag 3 november om 19:30 gespeeld worden in Maasbree tegen Acritas HS2. Behouden we onze winning streak? Kunnen we winterkampioen worden?

Allemaal vragen die iedereen in zijn ban houd. We zien jullie 3 november om 19:30!

See you soon!