BSAC verlengt samenwerking met beide hoofdtrainers

HV BSAC heeft de samenwerking met de hoofdtrainers van beide standaardteams opnieuw met een jaar verlengd.
Léon Geraads plakte er bij de mannen een derde seizoen aan vast. De 51-jarige Blerickenaar hoopt met zijn team dit jaar bovenin de eerste klasse een woordje te kunnen meespreken.

Bij de vrouwen, uitkomend in de landelijke tweede divisie, is Marcel van Lier (56) uit Tegelen begonnen aan zijn tiende! seizoen in Breetse dienst. Hij leidt de ploeg samen met broer Erik (53), nadat beiden twee jaar geleden ook al een seizoen samenwerkten. Klassebehoud is, opnieuw, de doelstelling, na twee eindklasseringen in de middenmoot.

BSAC heeft dit seizoen ook weer een tweede damesteam, dat onder leiding van oud-speelster Ruth Peeters-Kabantu een herstart maakt in de tweede afdelingsklasse. Voor het tweede mannenteam zoekt de club nog een trainer/coach.

foto: Léon Geraads (GeSa Photography)