BSAC heeft alweer jeugdig talent

Onze handbalclub heeft in het verleden al menig maal talent voortgebracht, en enkele hiervan hebben het zelfs tot landelijk niveau of landelijke selecties geschopt. Ook nu weer hebben zich enkele talenten in de kijker gespeeld.

Pam, Demi en Luca, allen speelsters van Dames C, trainen al een tijd bij de Valuasselectie mee, leren hier veel van en hebben het er ook erg goed naar de zin. Via deze selectie zijn Luca Smulders en Pam Korsten deze week genomineerd voor de selectiedagen van het NHV. Deze zullen in mei gaan plaatsvinden en biedt voor deze meiden de mogelijkheid om zich landelijk te laten zien.

Een uitverkiezing op deze selectiedagen betekent dat ze in de toekomst in aanmerking kunnen gaan komen voor jong Jong Oranje. Een prima prestatie van deze dames en een mooie kans waar de meiden en de club trots op mogen zijn. Wij wensen hen heel veel succes, en hopen dat er wat moois uitkomt.

Eerst gaan de dames proberen as zondag om 13.00u. het kampioenschap tegen HandbaL Venlo binnen te halen. Wie weet tot dan!