Thriller gewonnen door BSAC HS1

Na een weekje extra vakantie wegens het terugtrekken van BFC, is de competitie alsnog begonnen. Gemini HS1 kwam op bezoek om het seizoen te beginnen. Ze zijn naar huis gegaan zonder punten, want die bleven in Maasbree achter.
De wedstrijd begon met een aantal doelpunten van Gemini, waardoor de thuisploeg wakker schrok en mee ging doen in de wedstrijd. De twee ploegen gingen nek aan nek de rust in, door een fraai schot vanuit de middenlijn. Ruststand: 10-10.
In de tweede helft werd het spel harder, er werden meer tijdstraffen uitgedeeld aan beide kanten en de ploegen bleven om beurten scoren. BSAC liep kort uit tot 5 doelpunten verschil, maar dit werd weer teniet gedaan door de bezoekers. De heren uit Voerendaal kwamen nog tot een verschil van 1 doelpunt. In de laatste aanval werd de bal mooi over de keeper gelobd voor de overwinning. Eindstand 23-21.
Volgend weekend staat de wedstrijd tegen Hercules ’81 op het programma. Het beginsignaal zal klinken om 12:25 in de Schans in Reuver.