Heren 2 verstevigt stabiele subtop spot

Afgelopen weekend speelden de beloften van Bree, onder het toeziend oog van massaal toegestroomd publiek, een enerverende wedstrijd die het predicaat “handbalshow” waardig was.

Aan alles was gedacht; een goed voorprogramma, een tegenstander van formaat (laat staan de keeper) en een spannend scoreverloop. De heren van Apollo werden in de openingsfase goed onder druk gezet. Het scoreverloop liep op, met doelpunten uit diverse posities. Dit leidde tot grote tevredenheid bij de immer onberispelijk geklede coaches langs de lijn. Alsof het script in Hollywood was geschreven kende deze wedstrijd ook een periode van tegenslag: het befaamde “inkak-moment” vond vlak voor de rust plaats. Met een goeie speech van onze coaches en een ferme “gaef gaas” werd de wedstrijd in de tweede helft vakkundig uitgespeeld.

Komende zondag speelt heren 2 de topper, in en tegen Gemert. Dit belooft wederom een spektakel voor de meereizende fans. Het team gaat voor het 100ste doelpunt van dit seizoen. Bij winst voegt H2 zich definitief bij de top 3. Niet in het bezit van een seizoenskaart? Op 12 november speelt H2 thuis in d’n Adelaer tegen koploper Manual