BSAC H1 krikt doelsaldo op

Na wederom een weekend rust, kwam Rapiditas op bezoek in D’n Adelaer. Een ding is ons op het hart gedrukt, onderschat ze niet, al hebben ze nog niks gewonnen, wij hebben ook pas 1 wedstrijd gewonnen. Om 14:30 werd het eerste doelpunt gemaakt door onze pupil van de week, daarna mochten wij aan de slag.

De eerste 15 tot 20 minuten waren naar alle waarschijnlijkheid pijnlijk om te zien. Het stond pas 3-1, aanvallend was het spelletje wat we normaal speelden nauwelijks aanwezig. Er werd flink gewisseld en de doelpunten begonnen eindelijk te komen. De ruststand was dan ook een comfortabele 11-4.

De to-do list voor de tweede helft was kort maar krachtig: meer doelpunten maken en als team blijven verdedigen. De flow die vlak voor rust in het team kwam, werd doorgezet en ons eigen spel werd weer gespeeld. In de tweede helft werd uitgelopen tot een eindstand van 26-9 en de twee punten konden bijgeschreven worden.

Voor het eerst sinds lange tijd weer twee wedstrijden achter elkaar. Volgend weekend zal er op zaterdagavond thuis gespeeld worden tegen Sittardia HS3. De afworp is om 19:30 in D’n Adelaer.