Spaghetti Carbonara HS2 – Manual

Gisteren was het weer zover, het eliteteam van Maasbree en omstreken mocht weer aantreden. Ditmaal was de sporthal in ons eigen pittoreske dorp de strijdarena. De geduchte mannen uit Venray gingen het ons moeilijk maken.

Na het voorbeeld van de HS1 te hebben gezien mochten wij het aanwezige publiek gaan verblijden met ons jeugdig enthousiasme en de kwaliteiten waar menig eredivisieploeg jaloers op kan zijn. De wedstrijd in het algemeen ging hard tegen hard en lomp tegen heel lomp. De heren uit Venray konden de gehele wedstrijd niet op voorsprong komen. Het verschil bleef minimaal, maar wel in ons voordeel. Toch niet, met rust was de stand 11-12 in het voordeel van Manual.

Na de rust herpakten wij ons volledig en klapten er de eerste paar minuten vol op. We pakten een voorsprong die we nu echt niet meer hebben afgestaan. Door een goede inzet, weinig/geen katers en ondersteuning van wat mensen die meetrainen met de heren 1 hebben wij een kneiter van een pot (pindakaas) neergezet en de overwinning binnen gesleept. Met 25-24 als eindresultaat kunnen wij terug kijken op een mooie pot. Wij mogen weer 2 punten bijschrijven en de kreupelen mogen herstellen voor volgend weekend. Hoera, doei!

PS klik hier voor meer informatie over de dikstaartsmalvoetbuidelmuis, het is een relatief kleine soort. Hij is gewoon helemaal te gek!