Heren 1 hard onderuit.

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen LimMid op het programma. Een van de weinige teams die nog onder BSAC stond. Er was bij de jongens overtuiging te voelen dat deze wedstrijd gewonnen werd.

Tot het eerste fluitsignaal. In de gehele eerste helft wist BSAC maar 4 keer het net te vinden. LimMid daarentegen gooide de ene na de andere bal in het net en walste over de uitploeg heen. Bij BSAC op dit moment weinig beleving meer, er werd door velen gespeeld alsof ze niets te verliezen hadden. Dit was echter niet het geval en er werd tegen een dramatische ruststand van 19-4 aangekeken.

In de rust hamerde de reserve-coaches op communicatie en samenwerking in aanval en verdediging. Iedereen weet dat dit erg belangrijk is, maar ook in de tweede helft kwam er weinig van terecht. Bij de thuisploeg werd niet gedacht dat ze de limiet bereikt hadden, de Midden-Limburgse bulldozer bleef vrolijk over de bezoekers heenwalsen. Eindstand: 36-12 in het voordeel van LimMid. Door deze overwinning is LimMid over BSAC heengeklommen en de Breetsen staan inmiddels op de 8ste plaats.

Aankomende zondag wordt er thuis gespeeld tegen De Sprint. Deze wedstrijd zal gaan om de 8ste plaats, hopelijk staat H1 hier na zondag ook nog. De afworp is om 14:20.