Heren 1 revancheert zichzelf

Zondag 3 December. Sinterklaas begint bijna met het uitdelen van de cadeautjes, maar het publiek in Maasbree kreeg een ander cadeautje voorgeschoteld. BSAC mocht aantreden tegen de Sprint uit Deurne en ging met gezonde spanning de wedstrijd in. Het waren belangrijke punten voor de strijd onderin de ranglijst, die hoe dan ook in D’n Adelaer moesten blijven.

Het goede voorbeeld werd gegeven door onze pupil van de week, die het eerste doelpunt voor rekening nam. De eerste helft werd er met vlagen goed gespeeld. Het scoreverloop liet dit ook goed zien. Met goed teamwerk kon er de laatste 10 minuten voor rust een achterstand van 3 punten omgezet worden in een ruststand van 15-12.

De tweede helft werd er iets minder gesprint door de mannen van Deurne, maar toch wisten ze zonder wissels langszij te komen. Gelukkig wist het thuisteam deze mentale klap te boven te komen en konden ze het restant van de wedstrijd toewerken naar een mooie 31-26 zege.

Komende zaterdag spelen onze mannen tegen Vios. Het eerste fluitsignaal zal klinken om 20:15 in Sportcentrum Aoreven te Heythuysen.