Heren 2 – “Als je op tijd vertrekt, lijk je sneller”

Op de eerste zaterdag van december vertrok kampioenskandidaat Heren 2 naar Eersel. Afgesloten snelwegen en het feit dat Eersel “bekant” in België ligt zorgden ervoor dat er 2 uur voor afworp al “aangereden” werd. De eerste 10 minuten van de wedstrijd zouden uitwijzen of de heren zware benen hebben van deze lange rit… Niet echt dus, 9-1 voor na 10 minuten en die 1 tegen was een 7-meter.

Vaste lezers van de Heren 2 wedstrijdverslagen weten dan al genoeg: Dit gaat ze later in de wedstrijd opbreken. En jawel hoor: bij rust was de stand nog maar 3 punten in het voordeel van Bree.
De koppen werden bij elkaar gestoken en coach Daan legde de afspraken nog maar eens haarfijn uit. Met resultaat: een 20-29 eindstand zorgt ervoor dat HS2 zelfs even gedeeld koploper is (huh?) en het hoogst aantal doelpunten in de competitie heeft.

Volgende week staat de nummer laatst, Saturnus op het programma, thuis om 1 uur in d’n Adelaer. Kan HS2 definitief aansluiten in de top 3? Komt dat zien!