Derde helft overtreft de eerste twee

“Alleen door ook slechte wedstrijden te winnen word je kampioen.” In het kort is dat de samenvatting van de wedstrijd Wittenhorst ds1 tegen BSAC Dames 2. De Breetsen gingen als koploper met hoge verwachtingen naar hekkensluiter Wittenhorst. Het werd echter een wedstrijd om snel te vergeten. BSAC was een schim van zichzelf en liet veel vrije kansen liggen. Bij een stand van 8-4 ging gelukkig de knop om en maakten ze maar liefst 11 doelpunten achter elkaar tegenover 0 door Horst. Daarmee bogen de Breetsen in rap tempo de stand om naar 8-13. In de tweede helft kwam de winst niet meer in gevaar. Al bleven de Breetsen onder hun kunnen spelen. Eindstand 15-24. Daarmee mag BSAC dames 2 zich onofficieel Winterkampioen noemen. Een knappe prestatie! De dames vierden dit uitgebreid met een gezellig sintkerst feestje tot in de late uurtjes. De derde helft overtrof daarmee de eerste twee, maar ach. De punten zijn binnen. Nu een paar weken rust en dan in januari weer volle bak er tegenaan!