BSAC toont twee gezichten

De BSAC-vrouwen hebben hun koppositie in de laatste uitwedstrijd van 2017 met succes verdedigd. In Maasbracht werd met 16-29 gewonnen van het laag geplaatsts LimMid.
Het was van Maasbreese kant een wedstrijd met twee totaal verschillende gezichten. De koploper speelde in de eerste helft slordig en zonder overtuiging, met een 11-10 achterstand bij rust tot gevolg.  Na de pauze haakte de ploeg weer aan bij het niveau van vorige week. De verdediging ging op slot, het spel oogde veel verzorgder en ook de doelpuntenmachine draaide warm. Alle speelsters hadden een aandeel in de productie, die flink opliep. LimMid kwam er niet meer aan te pas en werd volledig onder de voet gelopen door een ontketend BSAC.
Zondag 17 december wordt het kalenderjaar afgesloten met een echte topper. Directe achtervolger De Sprint komt naar Maasbree. De handbalsters uit Deurne zijn bezig aan een sterke reeks en staan op een gedeelde tweede plek met één punt minder dan BSAC. De afworp is om 14.15 uur.