Heren 2 aan de top!

Uit de mist herrezen de sterspelers van de Heren 2, allemaal klaar om nog een keer te knallen voor de winterstop. Met winst zouden ze in de race blijven voor de 1ste plaats. Een wedstrijd waarin de spelers veelal met het hoofd al met de vakantie/ avond ervoor bezig waren was het belangrijk om iedereen scherp te stellen. Dit werd dan ook benadrukt en zorgde voor een gespannen heenweg waar niet iedereen mee om wist te gaan.

De wedstrijd begon moeizaam, veel balverlies en er werd niet goed afgerond. Na 7 minuten te hebben gespeeld stond het dan ook nog maar 1-1. Vanuit de bank werd er positief gecoached en de spelers aangestuurd in wat ze moesten doen. Dit zorgde ervoor dat er weer ruimte werd gecreëerd om een verschil op te bouwen. Door goede individuele acties en ons kenmerkend snel spel kwamen we in de rust op een voorsprong van 9-13. In de pauze werden de verbeterpunten aangehaald en vooral gestreefd om mekaar positief te coachen! Dit werd meteen meegenomen in  de tweede helft waarin de heren van BSAC de opgebouwde voorsprong geen moment uit handen heeft gegeven. Veel mooi spel via de cirkel, teamwork en goed keeperswerk heeft uiteindelijk geleid tot een welverdiende overwinning van 20-23.

De winst betekent dat de heren van BSAC zich aansluit aan de top, een prestatie waar we als team trots op terug kijken maar ook gebrand zijn om deze glorie voort te zetten! De volgende wedstrijd zal op 7 januari om 14:20 gespeeld worden in d’n Adelaer.

Van betrouwbare bronnen hebben we vernomen dat een van de Breetse supporters naar de foute wedstrijd is gaan kijken, hij stond zaterdagavond bij de Heren 1 met zijn spandoek om aan te moedigen, hij is inmiddels gecontacteerd en volgende wedstrijd staat hij op de tribune bij de Heren 2!

We wensen iedereen fijne feestdagen toe en een goede jaarwisseling!