Heren 2: BSAC niet opgewassen tegen Apollo 1, 2 en 3.

Deze zaterdag stond de uitwedstrijd tegen Apollo op het programma. Deze tegenstander werd in de heenronde met grote cijfers verslagen. Echter Apollo uit en thuis is een wereld van verschil.

Zo ook afgelopen zaterdag. Er moest worden aangetreden tegen een team bestaande uit spelers van het eerste, tweede en derde team. Na het eerste fluitsignaal schoten de bezoekers uit Bree uit de startblokken. Binnen een mum van tijd stond een stand van 1-5 op het bord. De hoogste tijd voor de thuisclub om een tandje bij te schakelen. En onder impuls van de heren 1 spelers lukte dit. Gevolg was een ruststand van 16-10. Direct na rust wist BSAC het gat te verkleinen tot 3 en later zelfs 1 treffer (31-30). Na enkele kanonskogels van heren 1 spelers in de kruising was het pleit beslecht. Eindstand 37-30.

Al met al een goede wedstrijd van Breetse kant waarin 30 doelpunten helaas net niet voldoende waren. Wat ons restte zijn de complimenten van de tegenstander maar dit keer geen twee punten.

En nu het vizier op komend weekend. Dan komt Tremeg op bezoek. Afworp is zondag om half 4