DS2: BSAC boekt moeizame overwinning

Een eindstand van 10-18 klinkt niet als een moeizame wedstrijd. Toch was het dat wel voor dames 2 van BSAC tegen de reserves van Born. Van de koploper mag je een forsere en vooral meer overtuigende winst verwachten. De wedstrijd ging op zich aardig van start. Na een kwartier spelen stond het 2-7 voor BSAC. Er lagen genoeg kansen voor mooie breaks en die werden ook verzilverd. Daarna zakte BSAC zowel aanvallend als verdedigend flink in. Met 7-8 op het scorebord ging men de rust in. In de tweede helft wisten de Breetsen de draad weer op te pakken. Vooral verdedigend stond het sterk. Ook het goede keepen van Linda, die o.a. twee 7meters stopte, droeg hieraan bij. Born wist slechts drie keer het net te raken in de tweede helft. BSAC ging dat beter af en scoorde nog 10 keer. Al moet gezegd worden, dat hadden er meer mogen en kunnen zijn. De dames hebben nu twee weekenden rust. Daarna speelt de koploper de belangrijke wedstrijd tegen Blerick, de nummer 2. Publiek is van harte welkom om onze dames aan te moedigen, zondag 25 februari, om 13.55 in Maasbree.