HS2: The only thing they fear, is running out of beer!

24 november, matchday. Een uitwedstrijd tegen de laagvlieger Olympia’89/Dos’80 stond op de planning voor HET sterrenteam van BSAC, juist ja HS2. Na een uur te hebben gereden waren we dan eindelijk aangekomen in de sporthal t ’Vijfeiken in Heesch. Vanaf het begin van de wedstrijd stonden we meteen 5 goals los van de tegenstander. Alhoewel we voor stonden oogde het handbalspel nogal moeizaam. Door het toepassen van verschillende verdedingsmethoden kon de tegenstander moeilijk goals maken. De wedstrijd werd uiteindelijk afgefloten met 13-20 in het voordeel van BSAC.

Iedereen vraagt zich af, gaat HS2 Winterkampioen worden? Of zal het nog uit handen worden gegeven? Kom dat zien bij onze volgende wedstrijd!

De volgende wedstrijd zal op 2 december om 13:05 worden gespeeld tegen HVW, see you there!