HS1: BSAC langste adem

Om 20:00 uur in de kroeg bij elkaar komen, dat is bij veel mensen wel vaker het geval, maar niet om te vertrekken richting een handbalwedstrijd. Toch kwamen de mannen van BSAC rond deze tijd bij de Pool bij elkaar om even later naar Venray te vertrekken.

De eerste helft was aanvallend niet om over naar huis te schrijven. De keeper van Manual verdedigde zijn doel en Maasbree maakte weinig kansen af. Na een kwartier stond het slechts 2-2. Lichtpuntje tijdens deze eerste helft was de verdediging. Er werd gerust bij een stand van 8-7 in het voordeel van de thuisploeg.

Gelukkig zat het met de veerkracht van BSAC wel goed, vlak na rust kwam Manual zelfs nog op 10-7, maar toen begon de inhaalslag. Er werd op hoog tempo gespeeld, de tegenstander werd moe en gefrustreerd toen BSAC dichterbij kwam. Vlak voor tijd was de frustratie bij Manual zo groot dat er tijdstraffen gepakt werden en ze de laatste 5 minuten van de wedstrijd grotendeels met vijf of zelfs vier spelers speelden. De opluchting bij Maasbree was groot toen er afgefloten werd bij een stand van 15-23.