Donderdag 9 januari Regio finale landelijke beker!

Door zich ten koste van streekgenoot Handbal Venlo te plaatsen voor de derde ronde van het nationale bekertoernooi, mogen de Dames Senioren zich opmaken voor de regiofinale van het landelijke bekertoernooi. Een unicum in de clubhistorie van BSAC! Voor eigen publiek in Sporthal d’n Adelaer neemt de cupfighter het op tegen het een klasse hoger spelende BFC uit Beek. Na de recente overwinningen op achtereenvolgens; Handbal Venlo, Westlandia en afgelopen zondag BEVO HC, moet het wel goed zitten in de koppies van de Dames!  Winnen van de nummer twee van de eerste divisie zou een stunt van jewelste zijn!

De dames kunnen jullie steun daarbij goed gebruiken! Afworp: 19.30 uursporthal d’n Adelaer in Maasbree.

Om 21:00 uur is de afworp voor de 2e bekerwedstrijd van deze avond. Dan is het de beurt aan de Heren Senioren 2 die in de 2e ronde van hun bekertoernooi uitkomen tegen Manual HS1. Al met al een enerverende handbalavond. Alle reden voor en bezoekje aan de sporthal.

Tot Donderdag!