Handbalvrienden!

Langzaam maar zeker komen er steeds meer versoepelingen in het beleid. Alle teams zijn inmiddels weer lekker buiten aan het trainen en met het weer van de afgelopen weken is dat zeker geen straf!

Door al dit positieve nieuws lijkt het “nieuwe normaal” soms alweer “het normaal” te worden. Maar laten we met zijn allen één ding niet vergeten. Hoewel de maatregelen verder versoepeld worden is het einde van hiervan nog niet in zicht. Een van de gevolgen hiervan is dat we als club, door het wegvallen van inkomsten uit diverse vrijwilligersacties, de broekriem her en der wat strakker aan zullen moeten trekken. Gelukkig kunnen we dit opvangen. Dit is voor een groot deel te danken aan onze trouwe sponsoren. Doordat zij in deze voor veel ondernemers moeilijke tijd toch achter ons blijven staan.

Laten wij dus, waar mogelijk, ook achter onze sponsoren blijven staan! Zeker nu!